1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Vieraana näet vain osan foorumeistamme. Rekisteröidy nähdäksesi enemmän alueita sekä osallistuaksesi keskusteluun.

Heroes of the storm

Keskustelun alueella 'Pelit ja pelaaminen' aloittanut MoksuTheBuilder, marraskuu 21, 2016.

1. MoksuTheBuilder

MoksuTheBuilder Tulokas pCrew

6/7 peli, latasin eile illal ja lanitin tänää koulun jälkee. todella hyvä peli muttei voita overwatchia tai mineraftiä.
    Mistä hahmoista pidätte eniten? kauan olette pelanneet? mikä pelissä on parasta? millä lvl oot?
    kertokaa omia mielipiteitänne pelistä ja vaikka vastatkaa ylläoleviin kysymyksiin jos siltä tuntuu :)
  2. 5umor

5umor Newbie

Pelasin HOtS:sia joskus kun se oli betassa. Liian "moderni" moba mulle.
  3. Houndofculann

Houndofculann I have seals!!! Foorumivalvoja

HotS kuuluu omiin suosikkipeleihin tällä hetkellä ja sitä on tullut pelattua epätasaisen tasaisesti alphasta asti. Suosikkihahmoihin kuuluu Chromie, Tracer, Li Ming, Zagara ja Johanna. Lvl tietysti se ainoa oikea 40 eli maksimi. Musta kyllä vähän hölmöä verrata täysin eri genren peleihin, saman genren peleistä pelaan paljon myös LoLia ja Dota2:ta, ja näissä henkilökohtainen järjestykseni on Dota2 > HotS > LoL vaikka kaikista todella paljon pidänkin
    MoksuTheBuilder tykkää tästä.
  4. Soldout

Soldout Hikka96 SVIP

Hotsi on graafisesti hauska ja tosi lapsiystävällinen alottelija moba. Tykkään siitä että joka kentällä on tavallaan oma meta. Mut tavallaan se on kuitenki tosi ykstoikkonen koska esim ei oo rahaa ja kauppoja. Kyl mä sillee hiffaan sen et se hakee jotain uutta ja ihmeellistä. Dota2:ssa ja Lolissahan on samaa henkilökuntaa ku rakensi kauan sitten legendaarisen Dota allstarssin. Ideoita on siis pakostikkin sekoittunu.
    Dota2 on mun mielest ekaks lempparein moba koska siin ei oo semmosta tasapaksuu mössöilyä niinku Hotsissa ja Lolissa. Siinä esiintyy kaikkein eniten vaihteluu ja semmosta. <:
    MoksuTheBuilder ja Houndofculann tykkää tästä.