1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Vieraana näet vain osan foorumeistamme. Rekisteröidy nähdäksesi enemmän alueita sekä osallistuaksesi keskusteluun.

Survival Games

Keskustelun alueella 'Event-maailman ideapalsta' aloittanut akuk123, Elokuu 8, 2012.

1. akuk123

akuk123 Räpeltäjä

Survival games muroon
  2. Rocket

Rocket Aktiivinen murolainen VIP

MinecraftSurvivalGamesiä on tultu kommunistien kanssa pelaamaan. Elikkä kyseessä on nälkäpeli minecraftissa. En tietenkään voi olla varma että AP tarkoitti juuri tätä.

Videoita
    Show Spoiler

3. Koiranpentu

Koiranpentu Fading away. SVIP

Nälkäpeleistä oli enemmänkin keskustelu wanhalla foorumilla, mutta sitten se keskustelu hiljeni, emmekä tehneet tänne enää Hunger Games -ketjua.

Itse näkisin mielelläni nälkäpelit meilläkin. Olisi hauska pelata niitä suomalaisessa seurassa omassa yhteisössämme. PvP-pelaajat voisivat myös pitää siitä. Tosin ei siitä tavaroita itselleen saa, mutta se on hauskaa niin kauan kuin peli kestää.

Hunger Gamesin ideana on siis olla viimeinen eloonjäänyt. On maasto, jota ei saa/voi tuhota (lehtien tuhoamisesta en ole varma?) ja ympäriinsä on piilotettu arkkuja, joiden sisältä löytyy tavaraa. Peli alkaa siten, että kaikki pelaajat ovat samassa pisteessä. Tämän jälkeen peli alkaa, ja pelaajat voivat liikkua. On pieni määrä arkkuja aloituspisteessä, joista jotkut yrittävät noukkia itselleen jotain alkukamaa, mutta useat lähtevät heti juoksemaan karkuun ja yrittävät löytää arkkunsa muualta. Tässä pelissä siis tulee nälkä. Sinun täytyy löytää itsellesi myös ruokaa armorien ja aseen lisäksi.
  4. Rocket

Lehtiä saa rikkoa, ja se on välillä pakollistakin joidenkin arkkujen saantiin. Samalla sieniä, kukkia ja ruohoa ja sen sellaista voi rikkoa. (Tosin näistä vain sienten kerääminen on hyödyllistä, mikäli jostain arkusta on löytynyt kulho)
    Koiranpentu tykkää tästä.
  5. Tietovirus

Tietovirus Herrasmies Moderaattori

Tämä. Toinen vaihtoehto on sitten kolmonen, mutta mieluiten tämä.

teemu989 tykkää tästä.
  6. Rocket

Omastakin mielestä Survival Games 2 on paras.
  7. TropicThunder

TropicThunder Murolainen SVIP

Mukavaa olisi jos olisi pari oppia valvomassa tätä peliä, sitä varten tehtäisiin oma maailma johon pääsee esim 10min ennen varsinaista peliä. Ja pelin säännöt täällä varmaan onkin sanottu.
    Joopommi tykkää tästä.
  8. Koiranpentu

Hirveästi vaivaa meille, jos pitäisi aina katsoa sen perään. Parempi olisi saada automatisointi siihen.
  9. Rocket

Siis toimiihan nälkäpeli Minecraft Survival Games servuillakin automaattisesti, joten miksei toimisi murossakin. Ja jos tätä pitää valvoa tulee siitä uusi "heimosota". Peli jota kaikki tahtoisi pelata mutta OPt eivät koskaan pidä.
  10. TropicThunder

TropicThunder Murolainen SVIP

Kyllähän jonkun on välillä pakko katsoa kuka on vielä hengissä jne :D
  11. Koiranpentu

Ei automatisoidussa.
  12. Pikkuhippi

Pikkuhippi Tulokas SVIP

Survival Games 2 muroon!
  13. Hypex31

Hypex31 Räpeltäjä

Tuohan on hyvä idea automatisoitu survival games.
  14. suotiikeri

suotiikeri Tulokas

Mun mielestä kunnon nälkäpelissä pitäis hankkia ite resut ja blockeja saa rikkoo eikä ois mitään arkkuja.
  15. Cuuso

Cuuso Aloittelija

Muuten hyvä idea mutta se aika, menis varmaan aika kauan aikaa yhessä kierroksessa.
  16. suotiikeri

suotiikeri Tulokas

No eikä menis. Oon pelannu ja meni jotain 15-30 minuuttia.
  17. Koiranpentu

Jos nälkäpeli tulisi joskus meille, niin kaikkia blockeja ei todellakaan voisi hajottaa.
  18. smsh150

smsh150 Räpeltäjä

Olis tosi kivaa jos Hunger Games 2 tulis. :) Olen aina halunnut pelata tätä servulla varsinkin suomalaisessa! Muutkin varmasi pitäisivät tästä, ainakin luulen.
  19. Hylje

Hylje Tulokas

Joo oishan se ihan kiva on tullut nyt viime aikoina paljon pelattua hg:ta... :)
  20. Reino2003

Reino2003 Tulokas

Hyvä mun mielestä tämä on paras!!!